Katakombák - catacombs

1 1 10 0 1
Első pályánk itt kezdődik. Spyro és Cynder egy energiához vannak béklyózva, s le kell győzniük Dark Master szolgáit, akik 2× támadásba kezdenek. Ezek legyőzése után kezdődik a harc Golemmel. Először is el kell szakadnod az energiától. Mikor az energia központjához, mész, ahol a béklyó kezdődik, egy kör fog kiírni, s ezután nyomkodni kell a négyzetet folyamatosan egymás után. Golem ekkor még nem csinál semmit, amikor kiszabadultál, Golem próbál rád csapni, azonban neked el kell rugaszkadnod előle. Mikor a karját lerakja, azt kell azt ütni vágni ahogy bírod, s amikor felemeli a kezét elrugaszkodnod, hogy nehogy leüssön. Ha elfogyna karaktered élete válts át a másikéra (ne menjen le teljesen, különben a játéknak vége). Mikor Golemet megütöt piros és kék apró kristályok maradnak hátra, amiből erőt meríthetsz. A csata akkor zárul le mikor egy új karakter Hunter a szemébe lő.
Kripta
Ekkor Hunterhez kell menni, s követni. Egyszer egy oszlop sorhoz értek, ahol Hunter átugrál s az egyik leszakad, nos az utolsónál, ahol apró burjánzó mohák vannak, újból Golem előkerül, s megfogja azt az oszlopot amin álltok, ekkor bejön az eseménysor, új fogalom, kiírja melyik gombot kell megnyomni, (ilyennel bőven fogsz találkozni) hogy ne essél le, neked az X-et kell megnyomni, hogy megkapaszkodhass benne. Miközben belever minket a falba elmegy. Most az elmentési pontnál vagyunk, ahol elmenthetjük a játékot.
Ha elmentettük menjünk tovább. Itt kezdődik egy nagyobb demó. A Krónikás sárkány, a zöld kristályból üzen Spyronak és Cyndernek.
A következő erőket kapták, hogy harcolhassanak.
Spyro

Elekron Tűz Jég Föld
Cynder

Félelem Méreg Árnyék Levegő
Mind a 8 elem nagyon erős.
Most következzék a harc, miután szétverted a zöld kristályt, égő kőbe zárt lények fognak kirobbani a kövekből, s ezeket kell elpusztítani. Így próbára teheted az erősségeket. Mikor mindannyiukat legyőzted, és életed fogytán van, balra van egy tüskés inda amit Spyro tüzével elpusztíthatsz, s amögött találhatod meg az élet bárodat feltöltő kristályt. Miután összetörted, fel kell ugranod, Hunterhez - mivel ez a pálya kivételesen oldalnézetes, a zöld kristály előtti bejárat.
Egy újabb részen vagy, tőled balra van egy kar amit nyomj le először kör azután a négyzet sokszor egymás után. Most a falból előfognak jönni, nagy titkos kőtáblák, ahol felmehetsz.
Itt egy nagy kék kristály (10/1) is. Törd össze. Most ettől a kristálytól jobbra van egy kristály gömb, ezt vedd fel a körrel - figyelem, nehéz, nem tudsz vele repülni, legfejjebb kis ideig! négyzettel engedheted el - s urgálj fel a kőtbálákon. Ismét tőled, jobbra, lesz egy elektron cső. Dolgod, hogy Spyro elektromos lehelletével (balra gomb), fújj rá, s addig leheldd, amíg tele nem lesz sárga erővel. Mutatja, hogy további kőtáblák is kijönnek a falból, de még kb 5 másodpercig fújd tovább, mert leeshetsz, s újból kezdheted...
Mikor felértél a varázs gömböt, ragd a tőled jobbra lévő tálcára ami nyitja az ajtót. De most ne menj a nagy ajtohóz ahol Hunter állt hanem, a varázs gömb tartónál ugye van egy szakadék, nos, ez előtt találhatsz ha átrepülsz a másik részére a piros kristályt (1/1). Onnan tudhatod, hogy jól csináltad, hogy ott van egy nagy örvény (ha netán leesnél, visszavisz a varázs gömböt tartó tálcához) a közvetlen közelébe, s az egy kőpárkányon van. Vagy úgy is megszerezheted, hogy amikor az örvényben repülsz, és kezd felívelni, bukfences balra, s a párkány közelében leszel!
Menjél tovább a nagy ajtón, fordulj jobbra, s ott lesz egy kék kristály (10/2), de ha tovább mész előre, a híd végén találhatsz egy zöld varázs élet kristályt (1/1) . Ezután menj vissza az ajtóhoz, s menj előre. Lesz ott egy kar, amit le kell nyomnod. Mikor lenyomtad a két karaktereddel, a fölötted lévő nagy kőfal megfordul, s így átjuthatsz a vízesések mögé.
Most menj egy oszlophoz, amihez a nagy ajtó vezetett. Ott egy nagy oszlop, s rajta növények, ha megnyomod a kört miközben felugrasz, a karaktered megragadja. Itt kövesd Huntert. Mikor a harmadik nagy oszlopnál vagy, nézz le, s lesz jobbra egy kék kristály (10/3), s repülj oda, és törd szét.. Itt most sajnos, újból kell csinálnod majd a mászásokat - de legalább gyakorolod.
Mikor visszaértél oda ahonnan legugrottál, ismét kövesd Huntert. Előtted, miközben mész, lesz egy kék kristály (10/4), s mikor megint a túloldalra repülsz, ott lesz ismét egy kék kristály (10/5).
Nos, mikor a következő oszlophoz ugranál, ismét előjön Golem. Mikor tovább mész, természetesen Golem a falba öklel, hogy eltaláljon, azonban először csak egy helyre, várd meg míg beleöklel a falba s csak akkor menj tovább.
Lesz egy oszlop, ahol öklelni fog, azt is várd meg. Mikor felértél találsz egy terjedelmes kapaszkodós területet, másszál balra, s ott lesz egy kék kristály (10/6)! Megint induljál el jobbra, s Golem még mindig üti a falat.
S amikor leértél az oszlopra, beugrik egy esemény sor, ilyenkor X-et kell nyomnod! Ekkor beszorul Golem keze a falba, s bele is szakad, majd elmegy, kezd el ütni a kezét, míg szét nem szakad.
Nos újból menjél le ahol régebben a kar volt - amit lenyomtál -, de menj egészen jobbra ahol lesz egy kis szűk hely, ahol egy kidőlt oszlop hídként van. Itt az elite ellenség (1/1)! Egy kisebb ellenség, amit a játék elején megismertél, csak erősebb. Általában fekete páncélt hord így, Cyndernek az árnyék erejével tudod a páncélt leharcolni róla. Egészen könnyű, főleg, hogy kicsi! De ne bízd el magad, mert legyőzhet. Most pedig menjél az ellenkező irányba ahol a szakadék keződik - ahol előbukkant a Golem -, s ahol egy nagy oszlop van, annak a tövében van egy kék kristály (10/7), s közvetlen mellette ott van egy másik kék kristály (10/8).
A vízesés mögött
Mikor beugrottál a vízesés mögé, ott lesz egy kék kristály (10/9), a mentés ponthoz közel. Kövesd Huntert, lefog ugrani egy szakadékon (nagy ott a szél), s ott is lesz egy kék kristály (10/10).
Ismét kövesd Huntert, beérsz egy nagy arénába, ahol lesz egy kürt, keress egy kart, s hozd le onnan a kürtöt, eközben megtámadnak, apró kis ellenségek. Mikor ezekkel végeztél akkor, ismét görgesd le. Válasz ki Cyndert, és a szelet jobbra gomb, s addig fújj bele a kürtbe míg ki nem nyitódik a hatalmas nagy ajtó. Ekkor ismét előbukkan Golem, s elkapja Cyndert, folyamatosan nyomd a négyzetet, míg Spyroval vissza nem rántod a karját.
Ekkor jön egy kisebb demó, s elkezdődik az új pálya.
Tipp: A játék során vannak kancsók, kosarak, s egyéb széttörhető díszeszközök, ha ezeket széttöröd további erőket kapsz!;)
Képek a játék első részéből





Tovább a Szürkület pálya felé >>>>
|