Avalar Völgye
Figyelem; a játékot a rengeteg összegyűjtenivaló miatt, jobb és bal parta osztottam a folyó folyásának iránya szerint. Először a jobb parttal kezdek...

19 3 3 4 1
A Tábor védelme
Első dolgunk a részben, a tábort megvédjük a Wyvernektől, és a repülő ellenségtől. A jobb alsó sarokban láthatod a tábor életét, ha teljesen lemegy elvesztetted a csatát. Az ellenség mindig a fából összeeszkábált viskókat támadják, ezzel vannak elfoglalva így szétverhetjük őket. A tábor tagjai is besegítenek nekünk.
Ha megvédtük a tábort, meg kell találnunk Meadowt, aki csapádba esett, s vissza kell hozni a táborba. Így elindul egy igazi kaland.
Jobb part - mentsük meg Meadowt!
Menjünk ki a táborból , s forduljunk jobbra, menjünk egészen a kerítés végéig, s ott lesz egy kék kristály (19/1). Induljunk el a folyás ellentétes irányába. A bal parton (ellentétes irányon, még) ahol összefüggő fasor van, és bokrok, ott található mögöttük egy kék kristály (19/2). Ez egyenesen a kis vízeséshez vezet. Arra lesz egy barlang, pontosabban a vízesés alatt, de ne menj be. A barlangtól balra, lesz egy zöld kapaszkodó ami a vízesés tetejére vezet. Mássz fel. Menj előre, s ahol balra kanyarodik az út lesz egy felszerelés (4/1). Cyndernek, lábvédő. Most menj tovább, s ameddig tudsz elmenni, a bokrok között lesz egy kék kristály (19/3). Most menj be a barlangba egészen a nagy arénáig. Láthatod a a bajba esett Meadowt. Most előtörnek a föld alól különböző erősségű ellenségek. Legyőzésük után Meadownak eltörik a lába, s kéri hogy az alábbi feladatokat végezd el, hogy kijusson.
Feladatok:
- Találd meg a remetét (hermit)
- Kérd el tőle a kulcsot
- A kristályokat helyezd el a tálcákon, hogy a ladikot a tiéd legyen.
- Hozd el idáig a ladikot.
Most, ezután Meadow mögött felrobban a fal, s találhatsz benne egy felszerelés (4/2)! Cyndernek hátvédő. Menj ki a barlangból, s menjél ahhoz a fához, ami a tábor előtt áll a jobb parton magányosan. A fa alatt lesz egy élet kristály (3/1). Ne menj át a másik partra, ahol a víz szétágazik. Most kövesd a hatalmas hegyet jobb oldalt. Másszál fel rá, ahol a hegyből kiállnak kőpárkányok, valamint kapaszkodók vannak a falon. Itt lesz egy elite ellenség. Általában piros (Cynder, félelem lehellet), vagy sárga (Spyro, elektromos lehellet) sisakot hord. Ebben az arénában van egy kék kristály (19/4), ahol az elit ellenség felszínre bukkant. Legyőzése után ne menj még le a hegyről hanem a zöld kristályhoz menjél fel, majd hordulj balra, s lesz ott egy szakadék, a végénél egy élet kristály (3/2). Menj le a hegyről s menjél egyenesen tovább. itt egy nagyobb völgy lesz, ahol rengeteg szikla van. A legnagyobb ami a part szélén áll, annak a tövében egy kék kristály (19/5), pontosabban a bokroknál, pont a folyó fölött. Most menj egyenesen előre, a völgy széléhez ahol kezdődik az erdő, ott lesz egy kék kristály (19/6), a bokrok közé elrejtve. Most térj vissza a nagy sziklákhoz, s a legnagyobbra repülj fel, lesz a nagy szikla közelében ahol a hegy keződik egy kapaszkodó zóna, ott feltudsz mászni. Annak a nagy sziklának a tetjén lesz egy kék kristály (19/7), ha tovább repülsz a túlparti hatalmas sziklára, pont egyenesen, ott lesz egy kék kristály (19/8), és egy lehellet/zöld kristály (3/1). Alattad ott tombolnak az ellenségek, menj le, s küzdj meg velük, ha végeztél találhatsz itt egy halfogó hálót. Először az egyszemélyes kart húzd le, majd a kétszemélyest. Így majd nem akadályozza, a ladik elhúzását. Most menj vissza megint a jobb partra, ahol az óriás vízesés van. Arra fel lehet mászni, ha elindulsz jobbra, s egy kiálló kőről végigfutsz a falon. Ha fenn vagy, itt lesz egy felszerelés (4/3). Spyronak egy fejvédő. Ezután ugorj le a vízesés barlangjából, s fordulj jobbra, ahol lesz egy kicsi szűk út, ami egy kék kristályhoz (19/9) vezet. Ez vezet a varázs gömbökhöz, levannak zárva így csak kulccsal tudod kinyitni. Itt lesz ellenség, menjél tovább, s egy sziklán megint lesz egy kék kristály (19/10). Ha megszerezted, ehhez közel lesz egy halfogó háló a parton, tekerd vissza ahogy leírtam. Térj vissza ahol voltál, egyenesen mész, s egy út jobbra vezet, itt lesz egy kék kristály (19/11). Ezen a parton már utolsó ellenségek lesznek egy zöld kristálynál. S lesz egy kék kristály (19/11), a jobb part végénél.
Bal part - keressük meg a Remetét! (hermit)!
Most, térjünk vissza legelőre, az első bal parton, a bokrok, fák között bújik meg a kék kristály (19/12). Lesz egy fa amit ki kell döntenünk, itt lesz néhány ellenség. Mikor kidöntöttük, jól jegyezzük meg a helyet, ha a bal partot végig jártuk, ide fogunk visszatérni. Itt van a vízesés, a vízesés mellett jobra, találhatsz egy kék kristály (19/13), s a vízesés mögött egy kőpárkányon egy másik kék kristály (19/14). Folytassuk utunkat a bal parton. Menjünk át a kidőlt fán, s indulj fel balra, ott lesz a bokrok között egy kék kristály (19/15), kövesd ezt a kis kanyargós utat, a indulj felfele, ahol a zöld kristály van, ott fordulj jobbra, ott lesz még egy kék kristály (19/16). Ez az utolsó kirstály a bal parton.
A Remete Otthona
Térjünk vissza a a vízeséshez ahol megtalálhatjuk a remetét. A vízeséstől balra egy barlang van. Ki kell nyitni s be kell menni. Most a TLOS 1 trilógia egyik pálya-zenéje fogad minket. Repüljünk át a mohától burjánzó partra, s menjünk be a barlangba, hosszú folyosó után az út kétfelé ágazik. Először menjünk balra, s egy rejtett kis zugban ott lesz egy élet kristály (3/3). Majd menjünk jobbra, s egy észrevehető helyen ott lesz a kék kristály (19/18). Most menj vissza a barlang elejéhez, s mássz fel a kapaszkodó zónán. Addig kell mennedd míg egy fához nem érsz, azt ki kell dönteni, hogy áttudják menni a remete otthonához. Ha kidöntötted a falon apró kapaszkodó zónák jelennek meg. A barna pár másodperc után szétmálik, és porban lehull. Ha átértél egy arénába, jön az ellenség föld alatti lyukakból. Ezek alvilági lények. Mikor elpusztítottad mindannyiukat előjön a remete. Nem adja oda a kulcsot, mert Cyndert nem szereti " a dark master bábja "-ként szólítja. Ekkor elmegy, s Sparx megszerzi tőle a kulcsot. Most ne menj el ebből az arénából. A mentési pontnál át lehet futni a falon a remete ódújához, ahol van egy felszerelés (4/4), Spyro részére egy lábvédő. A túl oldali falon van egy, másik kapaszkodó zóna, ha balra rugaszkodsz ott egy lehellet/zöld kristály (3/2). Valamint egy kék kristály (19/19) a remete arénájában.
Mentsd meg Meadowt!
Most elkezdődik az igazi kaland! Térj vissza a legnagyobb vízesés melletti varázs gömbökhöz. Fogj meg egyet, s most ne a kalandra koncentrálj, térj vissza a jobb parti leírásomban megemlített hatalmas kőtömbökhöz. itt a falon eljuthatsz (jobbra kell menni a falon) egy füves kőpárkányra, ahol lesz egy rácsba zárt lehellet/zöld kristály (3/3), ragd le a varázs gömböt, a tálcára, s kinyílik a rács. Most fogd meg a varázs gömböt, s menj el ahhoz a barlanghoz ahova a remete felé mentél, mivel nehéz alacsonyan repülsz, a legalacsonyabb parton szállj le ott. Menj át a fatörzsen, és kövesd a part szélét, addig menj míg el nem érsz egy viszonylag nagy hegynek nevezhető, részt ahol akapaszkodók vannak. Ha azon túl jutottál, arra lesz az elmentési pont, s ott lesz a ladik, tedd le az egyik tálcára a varázs gömböt, már csak egy kell. Azt így ugyanígy csináld végig! Amikor a másodikat ráillesztetted, Cynderrel, vagy Spyroval szállj a ladikra, s nyomd meg a kört, a ladik közepén, ekkor a karaktered megfogja a ladikot, válts át a másik karakteredre, kezd el repülve vonszolni a ladikot. Tipp: közben bukfencezhetsz, hogy gyorsabban haladjál. A második halfogó háló vissza lesz tolva, az ellenség tette ezt, amelyik karaktered fogja a ladikot engedje el, s pusztítsd el őket. Ha ezzel meg vagy, húzd vissza a halfogó hálót, és Meadowhoz szállítsd el a ladikot. A játék vége az, hogy a tábor vezetője elfogadja, hogy Spyro és Cynder barát. Ezután Hunterrel elindultok a sárkány városba.
Képek a játékból





Tovább a sárkány városba >>>> |