Sárkány város - dragon city

9 3 2 3 0
Katonák kimentése
Miután az Avalar Völgyét elhagytuk, a sárkány városba jutunk, ahol háború folyik a sárkányok és Dark Master között. Első dolgunk, az lesz, hogy az égő házban rekett katonákat ki kell mentenünk. A jobb alsó sarokban mutatja a katonák életét. Ezért siess. Az égő ház tetején van egy kék kristály (9/1). Ha a következő épület tetejére ugrunk előttünk lesz egy rács, ami mögött egy felszerelés (3/1) lesz, Cyndernek egy hátvédő. Cynder, árnyék erejével tudsz oda beosonni. Húzd le belül a kart, hogy a rács, elhúzodjon, s nyisd ki a ládát. Ezen az épületen lesz egy fáklya, Spyroval a tűz lehellettel fújjál rá. Ebből összesen 3-at kell összegyűjtnei, hogy a rács mögé rejtett élet kristály a mienk legyen. Ugyan ebben az arénában de a földszinten, lesz még egy rács, a leomlott oszlop mellett. Ott egy piros élet kristály (3/1) lesz. Ismét Cynderrel tudsz csak oda bemenni. Ha a kristályt széttörted, indulj egy balra. S az út legvégén lesz egy aréna. S lesznek boltívek bal oldalt, egy boltíves odúban lesz egy zöld kristály (2/1).S lesz ott egy kar, ami beindítja a kutat. Eközben megjelennek ellenségek, megpróbálják megakadályozni , hogy megmentsd a bajba esetteket. Megküzdésük után tovább húzhatod. Ha meg vagy, lesz egy épület falán, kapaszkodó zóna. Ott lesz egy kürt, Cynder szél erejével fújjál bele, addig, míg a másik oldalon a fal le nem ereszkedik. Azon lesz egy fáklya, Spyronak tűzzel bele kell fújni.
Térj vissza az égő ház arénájába. S menj el balra. Ne foglalkozz az ellenséggel, csak repülj oda. Ott lesz egy rács, oda is ágazik az út. Ott egy kar, húzd le. Majd fogj meg egy vödröt. Ne foglalkozz most az ellenséggel, próbáld kikerülni őket. Térj vissza az égő ház arénájába, s ott lesz egy vízzel teli kút, repülj fölé, s a gép magától megoldja, hogy merjél vizet, repülj az égő házhoz, és dobd le a vízzel teli vödröt. Párszor kell fordulnod. Ha a tüzet eloltottad, jön egy rövid demó, a katapult bajban van a város falán. Most, minden ellenség eltűnik. Megint menjél balra, ahol a vödrök voltak, s menjél fel a lépcsőn. A lépcső előtt lesz egy kék kristály (9/2). S a lépcsőn tetjén is lesz egy kék kristály (9/3). A mentési pontnál lesz egy újabb fákyla, abba is fújj bele tűzzel! S kinyílik a rács ami mögött van a piros kristály (3/2). A lépcső előtt van az is.
Katapult küldetés
Az ellenség nagyban bombázza a katapultot, az egyenletlen reményt. Ezt mind bemutatja egy videó. Most egy helyben állsz, és fordulj jobbra, ott lesz egy kék kristály (9/4). A jobb alsó sarokban láthatod a katapult életét. Fordulj meg, s menj előre, jobbra a nagy arénában van egy zöld kristály (2/2). Most pedig fuss és keresd meg a katapultot. S javítsd meg, miközben kis ellenségek szétverik. Azokat is semmisítsd meg. Mikor megjavítottad, a katapult mögött egy oszlopon egy kart kell lehúznod, hogy feltöltődjön a katapult. S az oszlopnál lesz egy kék kristály (9/5). Ekkor bemutatja, demóban, hogy a jobb arénában (ahol volt a zöld kristály), bejön az ellenség ágyúja. A katapultunk élete gyorsabban megy lefele, így javítanunk kell folyamatosan, szóval ide-oda rohangálos dolgunk lesz. Az ágyúnál apró zöld ellenségek próbálnak minket megállítani. Az ellenség ágyúját, úgy pusztíthatjuk el, hogy az ágyú egyik oldalon lesz egy fekete, sötétség kristály csomó. Azt kell szétverni; de! ez eközben elveszi a lehellet-bárod erejét, így nem tudsz tűzzel, jéggel, földdel, elektromosággal, félelemmel, méreggel, levegővel és árnyékkal harcolni, csak a puszta erőddel. Mikor szétverted az ágyút, egy bomba, becsapódik a katapultunkba, s az irányítója megsérül, a katapulttól bal oldali arénában fog a földön heverni, s ellenségek fogják bántani, őket kell megsemmisíteni, hogy tovább tudjon menni a katapult irányítója. A bal arénában van egy piros kristály (3/3). Eközben a katapultot is javítanunk kell.
Mikor a katapult irányítója sikeresen visszatért, fel kell töltenünk a katapultot töltettel - vagyis a katapult mögött kart kell lehúznunk.
S a bal arénában lesz még egy ágyú, ami a katapultunkat támadja, valamivel nehezebb mert, erősebb ellenségekkel van dolgunk. Először győzd le, a karddal és páncéllal harcoló ellenséget, s eközben szétverheted az ágyút.
Térj vissza a katapultodhoz, hogy kijavítsd. Egy videó jön be. Most már a bal és a jobb arénában is lesz egy-egy ellenséges ágyú. Katapultod élete egyre gyorsabban megy le. Javaslom, hogy a jobb oldali ágyúval kezd, mert ott gyengébbek az ellenségek. Ha jobb oldali ágyút szétütötted, ismét javítsd meg a katapultodat, s menj a jobb oldali arénában ott, ugyanazok az ellenségek lesznek, mint voltak. Szintén; először a karddal, páncéllal harcolót győzd le.
Ha az ágyút szétütötted. Menj katapultodhoz, javítsd meg, és töltsd fel, hogy az rombolót letudja lőnni.
Ekkor vége, a katapult ostomának, bejön egy videó, hogy Hunter bajban van!
Hunter megmentése
Ahol összedőlt a nagy épület ( bal arénánál) tovább tudsz menni.
Az ellenőrzési pont közelében lesz egy kék kristály (9/6), és egy felszerelés (3/2), Spyronak fejvédő. S lesz még két kék kristály (9/6-7), két emelten, egymás fölött, ott erős nagyon a szél. Lesz egy kapu s amellett egy kapaszkodó, oda menj fel, s ugorj el az épületről jobbra, a mentési pont fölött, lesz még egy épület, s annál egy kapaszkodó. Mássz azon fel. Ott lesz Hunter és egy hatalmas zöld szörny.
Demó után, hagyd a szörnyet, s menj a bal oldali lépcsőhöz, ott lesz eggy kék kristály (9/9). Most küzdj meg a zöld óriással. Így küzd: ha nála messzebb vagy rád akar, ugrani, valamint, rád akar csapni, és néha bunkós lábaival feléd hadonászik, viszont sokszor megáll egy helyben. Ezzel az ellenségfajtával sokszor fogsz találkozni.
Ha legyőzted, egy felszerelés (3/3) jön elő, Cyndernek egy fejvédő - ezt a felszerelést, gyorsan nyisd ki, mert később elveszik. S ekkor kialszik két ajtó melleti fáklyából a táz. Spyro tűz lehelletével gyújtsd meg, s közben akadályozd, meg, hogy több ellenség jusson be! De először győzd le az arénában az ellenségeket, majd gyorsan, amilyen gyorsan csak tudsz állj az ajtóhoz, s állj ellen az ellenségnek. Meg kell várnod, míg a láva végig nem ér az ajtón, ami lezárja végleg. Eközben az ajtó elé, állj. S amikor egy kis rés is nyílik,kört nyomd meg s ezerrel a négyzetet.
Ha az ajtó végleg bezárult, jön egy demó, aminek a tartalma; Golem előtűnik,s elkeződik a harc.
Képek a játékból:





Tovább a Golem harcához >>> |