Warfang romjai - Ruins of Warfang

12 3 3 2 1
Spyronak és Cyndernek be kell engednie a sárkányokat Warfang romjaiba. A két karakter a demóból egy apró résen át jutott be. Ki kell nyitni a nagy ajtót, amihez 4 kulcs kell. Ehhez a 4 kulcshoz, 4 szobor van, a kapu mellett elhelyezve. Warfang különböző pontjain vannak elrejtve a varázs gömbök (piros színűek), s ezeket rá kell helyezni egy megadott szoborra.
A kapu előtt, valamint a mentési pont után, van egy olyan út, ami előlnézetből van,- amikor spyro elejét látod, s a nézetet nem tudod váltani - ez egy hosszú híd féleség ennek a végén egymáshoz közel találhatsz két kék kristályt (13/1-2).
JOBB OLDALI ROMOK
I.
A játékot, csak úgy mint a Valey of Avalarnál, jobb oldalon kezdem.
A jobb oldali szobroknál van egy szakadék, ami egy másik szakadékra irányul. S a szakadék előtt a mélyből előtör, egy kőoszlop, amin van egy kék kristály (13/3), s körülötte búja növényzet. Most repülj át, ahol a kőfal van, a kék kristállyal szemben. Ekkor előjön Melafor képe a falon. Bal oldalra kanyarodva egy kőajtó előtt varázs gömbök vannak. Ragad meg egyet, s indulj el a két személyes karhoz. A két karakterrel tekerd el, s ekkor leereszkedik a magasból egy felfüggesztett kőtábla. Eközben megtámadnak alvilági lények. Legegyszerűbb az árnyék lehellettel elpusztítani őket.
Ezután még a kőtáblára ne ugorj fel, hanem, az varázs gömböt tedd le, s a mélyben balra lelsz egy kék kristály (13/4) ( a két szakadék között). S lesz még egy kék kristály (13/5), a túloldali épület mellett, a mélyben.
Ragadd meg a varázs gömböt, és ugorj fel a kőtáblára. Majd egyik karaktereddel, akinél a gömb van, ragadd meg a kőtáblát, s a másik karakterrel kezd el húzni. Eközben egy alvilági lény, egy kart lehúz, ami akadályoz téged, s neked azt vissza kell húznod - a videó mutatja is, hol van.
Ha áthúztad a túloldalra, egy ódúban ahol tüskés indák ágaznak fel, amögött lesz egy élet kristály (3/1). Ezután lesz egy apró híd, s attól nem messze a mélyben, egy kiemelkedő sziklán lesz egy kék kristály (13/6).
Most indulj tovább. Az út szélén lesz két furcsa fém alak. S a túloldalon is. Ez nyitja meg a hídat, hogy a gömbbel áttudj menni. Itt sietned kell, mert a két híd ahogy összeérnek, pár másodperccel azután húzódnak is vissza. Cynderrel a félelem lehellettel addig fújd, míg egy kicsit robban. S ezt mindegyikkel csináld meg. Ha mind meg van, s gyorsan pörögnek, ami jó, ragadd meg a gömböt, rohanj át a hídon és a túloldali aréna közepén van egy tálca, arra helyezd rá a gömböt. Ekkor a fal leereszkedik, s ott egy kulcs.
Most jön egy ellenség, s beveszi a szájába azt a kulcsot - a sárkány városnál, ilyen teremtmény támadta meg Huntert -, ezt semmisítsd meg. Ha megölted, fogd meg a kulcsot, és ahol volt, ott keletkezik egy légörvény ami a kapuhoz repít vissza. A légörvénybe ugorj s repülj át a nagy kapuhoz. Ha ott vagy, az egyik jobboldali szoborra kell ráhelyezni a kulcsot (pontosabban amelyiken megjelenik a négyzet, hogy ott tedd le). S ez egy légörvényt eredményez, ami átrepít a jobb oldali felső romok felé.
II.
A légörvény átrepített, most megtámadnak az alvilág lényei, ezeketet semmisítsd meg. Jobb oldalt, láthatsz egy hatalmas kőtáblát, ami akadályozza az utadat.
Indulj el balra, ott lesznek kapaszkodó zónák. Fontos, hogy Spyroval menj fel rá. S a legutolsó kapaszkodó zóna mellett van a kőfal. Spyro FÖLD erejével ugorj egyet, s próbáld széttörtni ezt a falat.
Ezután haladj tovább a kapaszkodó zónákon - és ne ereszkedj le a földre! A kapaszkodó zónáknál igen szeles időjárás van, és néhány kőtömb zúdul le a magasból. A legutolsó kapaszkodó zóna végén, van egy zöld kristály (3/1). Ezután ugorj le a mélybe.
Egy nagy arénában találod magad. Megtámad pár alvilági lény, ismét. Bal oldalt van egy tüskés indákkal védett ódú. S ott van egy nagy kőtömb amit a föld erejével tudsz széttörni. Ha jól csináltad, fegyverzetet (2/1) szerezhetsz! Spyronak egy lábvédő. Most egészen jobb oldalt lesz egy kapaszkodó zóna. Cynderrel mássz fel, ez a zóna egészen a plafonig tart. A plafon végéig mássz el, majd válts át Spyrora. Lesz ott egy nagy bekövezett bejárat, amit szét kell törnöd a föld erejével. Jobbra balra ingázással széttudod törni. Ha sikerült, menj be ezen a nagy bejáraton.
Az épületben lesznek ódúk, s a második ódúban lesz egy élet kristályt (3/2). Majd ehhez közel a mélyben egy kék kristály (13/7).
Menj tovább, egy alvilági lény megpróbálja ellopni a kulcsot, de verd szét, eközben jön több is. Ezután a kulcs helyén légörvény keletkezik ami elrepít ismét a kapuhoz. Nincs más dolgod mint az utolsó jobb oldali szoborba belehelyezni a kulcsot, és elindulni a bal oldali romok felé.
BAL OLDALI ROMOK
I.
Indulj el a bal oldali vízesés irányába. A vízeséstől nem messze van egy fapadlózat. S az előtt a mélyben található egy kék kristály (13/8). S ehhez közel még kettő van. Az egyik a kapaszkodó zónától balra található egy lerombolt híd kezdete, s annak a végén van a kék kristály (13/9). Térj vissza a kapaszkodó zónához, s mássz fel, de még ne menj fel az épület tetejére. Rugaszkodj hátrafele, s ott egy sziklán megtalálhatsz még egy kék kristályt (13/10). Most végül, a kapaszkodó zónán mássz fel, s alul lesz egy kék kristály (13/11). Lesz még egy kék kristály, ugorj át a túloldalra, s a legeslegközelebbi kapaszkodózónára mássz fel, sott lesz egy kék kristály (13/12). Ha jól csináltad, akkor itt erősen süvít a szél. Most még ne menj le, hanem menj tovább ezen az emeleten, itt lesz egy hosszabb útvonal, aminek lesz a végén kék kristály (13/13). Most menj vissza, s lesz még egy kapaszkodó zóna, mikor felmásztál az előtt kellene találnod egy tüskés indát, ami elzárja előlled a zöld kristályt (3/2). Megtámadnak közben elvilági lények is.
Menj tovább, ott lesz egy hatalmas aréna, ha leszállsz előbújik egy nagy ellenség amit könnyedén legyőzhetsz, mert gyakorlatilag gyenge. Ezután, mikor elpusztult a helyén két fáklya emelkedik ki a földből. Spyro tűz erejével fújj bele. Ezután egy kis videóból láthatod, hogy a hozzád közeli fal elfordul s 4 darab fáklya. Ami elfrodult, hatalmas kőtömb mellett, balra van egy fegyverzet (2/2). Cyndenrek egy sisak. Ezután Cynderrel a fal közpére - ami elmozdult - mássz fel, itt egy kapaszkodó zóna. Majd válts át Spyrora s a tűzzel fújd végig az egészet. A legfelső lehet, hogy nehezebb lesz. Ezután kinyílik a fal, ami mögött a kulcs van.
Ragadd meg a kulcsot, s helyezd bele a szoborba. Nos, most ne menj bele a másik szobor által eredményezett légörvénybe. Menj vissza az arénába. Lesz ott egy hatalmas, zöld elit ellenség. Kékes (általában) sisakot hord, így Spyro jég erejével tudod róla leszedni.
II.
Ez az utolsó szakasz. A játékban itt azonnal megtámadnak az alvilági lények. Leszámolásuk után, lesz egy rács, s mögötte, egy kar, ami leengedi a hatalmas kulcsot, amit bele kell illesztened majd egy falba. Ezután menj ki, és ettől a rácstól balra lesz egy elektromos kulcs. Spyro erejével húzd végig - ilyennek találkozhatták a "Katakombák" c. pályán - míg a fal akadályok vissza nem húzódnak. Ekkor valamelyik karaktereddel ragadd meg a leresztett kulcs alját, s a másik karaktereddel gyorsan húzd el azt a pálya végéig. Eközben siess, mert gyorsan telik az idő.
Ezután ne menj át a másik arénába ahol a kulcs van, hanem, ezen az épületen szélénél lesz két lyuk ami be van deszkázva. Ebből a balról az elsőt törd be ( X + hosszan háromszög). Most leesel egy hosszú alagútba. Cynderre válts át és kezdj el futni, mert a falból egy tüskés fal felétek tart, normális tempóban. Eközben jönnek rács akadályok, Cynderrel az árnyék erejével bújj át alattuk majd húzd le a karokat. A folyosó végén, lesz egy piros kristály (3/3).
Térj vissza a nagy arénába ahol lenne az utolsó kulcs. Az épületben (jobbra) lesz egy rács ami mögött egy zöld kristály (3/3) van.
Fogd meg a kulcsot és illeszd bele a szoborba! S kezdődjék a következő pálya!
Képek a játékból:
- sajnos rossz minőségűek, ennél jóval tisztább és élesebb képminősége van a játéknak -





Tovább a Gát felé >>> |