Ice - King - Jég Király
Helyszín; Dante's Freezer - Dante mélyhűtője
Életeinek száma; 1 - 2 - 4
Nehézség; 5/3
Egy nagy jeges aréna közepén irányítja a jeget. Amikor megtámad először pajzsát magára ölti, majd a jégcsapokat feléd irányítja, ezeket futással egyszerűen ki lehet kerülni, azután dobbant egyet, s a jég a földben feléd fúródik, ilyenkor ugarni kell egyet. A 2. és a 3. életénél van a jég lehellet, amitől csak elrugaszkodni kell. Amikor pajzsát levette, akkor ajánlatos tűz bombákkal bombázni, valamint hozzá közelebb menve, a testét, azt is csak óvatosan, mert balta van a kezében. A jég király, Volteer (elektromos) sárkányt őrzi.
Képek a harcról;
KÉP.
Stone Sentinel - Kő Őrző
Helyszín; Tall Plains - Fennsík
Életeinek száma; 2
Nehézség; 5/1
Egy aréna közepén mozog. Legajánlottabb elem a tűz bomba, ezzel rendkivül gyorsan lemegy az élete. Egyetlen erősséges az, hogy karjai és lábai nagyon hajlékonyak, így könnyen elér téged. Azonban nagyon könnyű ettől elugrani. Az arénában spirituális kristályok vannak, amivel gazdálkodni kell, de ha elfogyna, akkor kicsit nehezebb dolgunk van, mert a testét kell ütnünk folyamatosan. A kő őrző, Cyril jég sárkányt őrzi.
Steam - A gőzös
Helyszín; Munitions Forge - Hadianyag műhely
Életeinek száma; 4
Nehézség; 5/4
Az aréna be van hálózva sínekkel, ez egy mandrill masiniszta, aki egy gőzöst vezet. Tulajdonképpen minden kezdőnek ez a legnehezebb ellensége. Az 1. szakaszában csak körbe-körbe megy, miközben lávakövek - ritkásan - csapódnak le rád. Szerencsére vannak az arénában kristályok. A 2. szakasznál valamivel gyorsabban megy, s oldalában kisebb lángok csapnak fel, valamint a lávasziklák, ugyanúgy csapódnak be. A 3. szakasznál már elég gyors, s a kerekeiből kiömlő láng erősebb, s sűrűbb a lávasziklák becsapódásának száma. A 4. szakasz a legnehezebb, egyfolytában a lángcsóva rajta van, valamint egyfolytában lávasziklák csapódnak be. A jég bombával érdemes támadni a 3. szakaszig, majd a 4.-nél kiengedni dühödet, és a jéggel bombázni. A gőzös sokszor megáll feltölteni magát, ilyenkor bombázd ahogy tudd! Ha legyőzted elkezd lassulni majd megáll...
Terradort őrzi. - a képen vonat nélkül van a masinizta.
Electric King - Az elektromosság királya
Helyszín; Concurrent skies - Vetélytársak (Cynder birodalma)
Életeinek száma; 3
Nehézség; 5/2
Egy lépcsős arénában állsz, s a lépcső tetején az elektromosság királya. Egyszerű és könnyű meneted lesz. Azt javaslom, hogy a tűz bombákkal támadd őt, mivel ez a gyengepontja. Nagyon hasonló a Jég Királyhoz, sőt ugyanaz csak ő az elektromossággal harcol. Mind a három szakaszban pajzsát felöltve, a kristályokat a levegőből, s a földből feléd irányítja. Amik a levegőben feléd irányulnak azoktól csupán az ellenkező irányba (lépcsőn lefelé), el kell futni, s ami a földből jön, azokat érdemes átugranod, vagy egyszerűen csak a lépcsőn lefelé futni, vagy repülni. Szerencsére, a kristályok után visszamaradnak spirituális kristályok is.
Cynder tornyát őrzi, vagyis ott Ignitust.
Cynder - a végső leszámolás
1. helyszín; Cynder kastélya
1. Életeinek száma; 1
Nehézség; 5/1
Cynder kastélyában vagy, s egy kisebb arénában kell Cynderrel megküzdened. A Föld elem bombázása ajánlott. Erősségei; karmolás, harapás, hadonászás. Mivel általában a föld felé kap, így a levegőben kell őt megverni. S amikor már a levegőben verted, s leérkezel a földre, tőle repülve el kell futni, majd visszafordulni, s ismét harcolni kell vele.
2. Helyszín; Converxity
2. Életeinek száma; 3
2. Nehézség; 5/3.5
Egy jó nagy arénában vagy, az első szakaszban, ugyanaz a szituáció mint Cynder kastélyában, csupán annyiban különbözik, hogy tüzet is okád. A második szakasz valamivel nehezebb, mert körbe repülve az arénát tüzet fúj, majd leérkezik, s ismét harcolni kezd. A tüzet az aréna belső szélénél tudod kivédeni, mert a tűz odáig nem jut el. A harmadiik szakasz, egymás előtt vagytok, s a négyzettel a düh lehelletét kell rálehelni, miközben ő is elemekkel támad, ezektől el kell rugaszkodnod, s mikor az élete 0-ra csökkent akkor az R2-vel a dühödet azonnal ki kell engedni!
|