Üdvözlés

Üdvözöllek a lovi007.gportal.hu oldalon, ami egy 1998 óta hódító konzolos játékkal foglalkozik, a Spyroval! Az oldal szerkesztése ismét folytatódik, folyamatosan frissülő tartalom, végigjátszás és extrák várnak Rád! Próbáljuk biztosítani mindazt az eszközt, segítséget, ami ahhoz kell, hogy maximálisan teljesítsd a játékot. Ha valami nem világos a szériákkal kapcsolatban, akkor bármikor rendekezésedre állunk! Remélem megtalálod mindazt, amire szükséged van. :) Jó böngészést!

Fontos: Spyro.try végződés sajnos megszűnt!

főoldal | vendégkönyv | archívum | bannerek és buttonok | regisztráció | belépés

 
Spyro film?

 Rengeteg pletyka kering a neten, arról, hogy megfilmesítik a Legend of Spyro triológiáját. Pár éve tervezték is, meg volt a filmről készült honlap is, de végül sajnos leálltak a tervezéssel. Nagyon sok youtuber készített "fan made" Spyro film trailert, ennek ne dőljetek be. Ha mégis kíváncsi vagy, hogy még annó, miképp képzelték el a filmet, akkor a következő linken tájékozódhatsz:

- Minden, amit a Spyro filmmel kapcsolatban tudhatsz

Kedvcsináló. (TLOS - Dawn of the Dragon)

 
Egyebek

 Gameboy, Nintendo DS...stb konzolokra készített részek. Spyro - Season of Ice, Spyro - Season of Flame, Fusion és a Shadow Legacy, illetve a TLOS trilógia végigjátszásait is megtalálod. Sajnos ezekkel kapcsolatban nem rendelkezek sok információval!

- Spyro - Season of ice
- Spyro - Season of flame
- Spyro - Fusion (Crash Bandicoot!!)
- Spyro - Adventure
- Spyro - Shadow Legacy
- The Legend of Spyro trilógia
- Spyro a McDonald's-ban
- Spyro Online ~ menüpontban ONLINE SPYRO-s JÁTÉKOK!

Szereplő lexikon

 
Button, banner

Itt találod button-jainkat és banner-jeinket, amivel hirdethetsz minket (vagy amit társoldalság esetén kirakhatsz a saját oldaladra).

....hamarosan

 

   

..

ANB - Végigjátszás

A mocsár - The swamp

Spyro és Sparx bújocska-fogocskáznak. Csak most kezdődnek a kalandok. Elsőként a jobb analoggal, a nézetváltással kell megtalálni Sparxot, aki bal oldalt felül van - mellesleg Spyro feje is abba az irányba néz. Sparx átmegy jobb oldalra. Ezután követned kell őt.  Sparx elindul felfelé. Lesz egy rész ahol a gyökerek hídszerűek, fuss át rajtuk, mert ezek egy idő után, nyikorogva lehajolnak.

 Ezután Sparxot bekapja egy fikusz (frogweed = béka gyom). Spyroval, ajánlatos felugrani, s a levegőből szétverni, mivel akkor nem tud bántani. Ezután Sparx tovább megy, egy gyökér falon át, amit szétverhetsz. A gyökér fal mögött sok frog weed van. Miután megölted őket, kövesd Sparxot, ismét lesz egy gyökér fal, verd szét, ezután egy ódúnyílást elzáró képződményt kell szétütnöd, hasonlít egy kígyó szájához. Amikor bementél lesz egy hosszú alagút, benne sok frog weed.

A barlangból kiérve Sparxot a mandrillok elkapják, Spyronak meg kell küzdenie velük, hogyha legyőztél párat, a vezér mandrill dinamitokat dobál az arénába, ezeket egy ütéssel eltudod távolra öklelni, de nem szükséges. Még egy csapat mandril támadása után Spyro felfedezi tűz erejét, így már azzal is tudsz harcolni. Ha Sparxot megmentetted egy kisebb videó jön.

 Ezután egy nagy arénában vagy, ahol sok frog weed van, ha megölted őket, indulj el balra, ott lesz egy út ami felfele vezet, ott vannak gombaszerű pókok. Lesz egy szakadék repülj át, itt már Sparx is vele tart, ismét gombaszerű teremtmények támadnak rád. Ezután pár mandrill is megtámad egy nagyobb arénában. A vezetők dinamitokat dobálnak rád, ha mind megölted a falból gyökér teremtmények jönnek elő, ezeket nem szükséges legyőzni, menekülj arrafele amerről érkeztek, itt lesz egy nagyobb szakadék s a túloldalán mandrillok.
 Öld meg őket és menj tovább, láthatsz egy hosszú folyosó szerű szakadékot, itt ugrálnod kell egyik növényről a másikra. Mivel itt elég sötét van, azt ajánlom, hogy a tűzzel világíts. Ezután Ignitussal találkozol.

 Ignitust kövesd az ajtóhoz, ezután megkér, hogy segítsél neki. Lesz egy ódú a falban, amit gyökér fal fed, törd szét. Errefele lesz pár gombaszerű pók. Felfogsz érni egy szakadékhoz, a túloldalon egy ódú van, repülj át oda, a nagy aréna közepén egy gyökér fal lesz. Üsd szét, majd leesel egy arénában, nagyon sok gombaszerű pók támad meg, ha végeztél velük, lesznek ott szobrok, menj nekik s told a helyükre. Ezután Ignitus be tud jönni.

 A következő ódúba Ignitus felsegít , itt fogsz először találkozni a spirituális kristállyal, törd szét, majd folytasd utadat. Alagút végénél mandrillok, öld meg őket, s az aréna közepén lévő szobrot told a helyére. Ismét menj tovább, most gombaszerű pókok támadnak meg, végezz velük, s a szobrot told a helyére. Indulj balra és lesz a szakadék túloldalán egy ajtó, repülj oda.

Ignitussal vagy az arénában, törd szét a spirituális kristályokat, lesznek előtted oszlopokat, ahol Sparx áll, abba üss bele és az egész kidől. A kidőlt oszlopok nyitnak neked egy ódút, menj be, és megtámadnak mandrillok, öld meg mindent. Majd, jönnek még többen. Lesz egy nagyobb vezér mandrill is.
 Elérsz egy olyan arénába, ahol mandrillok alszanak a földön, lopozz a dinamit szálhoz, fújj rá tűzzel, felrobban az egész. Az utat követve ismét ignitushoz érsz.

 Eközben ignitus harcol a mandrillok ellen, mivel Ignitus idős sárkány és túlságosan kimerült, te folytatod a harcot a templomban. Hogyha minden mandrillt megöltél kezdődhet a tanulás.

 Dojo Fire - A tűz elsajátítása

Ignitus elmondja neked mit kell tenned. Felül kiírja, hogy milyen gombokat kell alkalmaznod. Ezek a bábuk nem nagyon bántanak, némelyikük egy helyben áll csak. A tűz elemed itt nem fogy ki soha. Hogyha egy feladatot jól teljesítettél egy különleges felcsendülés jelzi azt, valamint a feladatok időre mennek, és amikor nagyon idő szűkében vagy akkor elkezd az óra hangosan járni.

 A dojoban csak az okozhat nehézséget amikor ezt írja ki felülre; kör, X és R1, és ekkor 2 próbababa áll egymás mellett. Nos, ilyenkor ez a teendő; az egyik próbababát lökd a másiknak ezzel a mozdulattal, majd újat tesz mindig.

First Fly - Első repülés

Spyroval most repülsz először. A pálya lényege, hogy a szigeteken elhelyezkednek katapultok amik mandrillokat halyítanak feléd, ezeket ki kell kerülnöd, valamint a katapultokat ki kell lőnöd. Illetve egy hajó fog előled menekülni, és azt kell támadnod.

 Ha a hajót elintézted, akkor egy jéghegyes területre érkezel, ahol a hegyek egymásnak ütköznek, ezeket ki kell kerülnöd a réseken át kell repülnöd, ha jól dolgoztál Dante's Freezer-re érkezel, ahol Volteert kell megmentened.

Dante's Freezer - Dante "mélyhűtője"

Először is új ellenségek köszöntenek tédeg, a halott jég-harcosok, akik ellened és a mandrillok ellen vannak. Ha legyőzted a jégből előtört harcosokat, akkor lesz egy katapult a közeledben, s ettől nem messze egy fenyő. Üss bele a fenyőbe és hógolyók hullanak le, a hógyolyokat a katapultba gurítsd bele, majd a katapultba üss bele, az előtted lévő erőd kapuját kell elpusztítanod, eközben megtámad pár mandrill.

A következő arénában ismét megtámadnak mandrillok, a fő vezér, egy erőd tetején dobálgat dinamitokat. Ha elpusztítottad a mandrillokat, akkor menj tovább s lesz a hegyfalában egy alagút menj azon keresztül, kiérsz egy nyitott arénába. Lesz egy katapult és egy fenyő. Egy hógolyót görgess a katapultba, majd üsd meg, s rombold le az erődöt, eközben jönnek a mandrillok, egyre többen. Végezz mindegyikkel. Kövesd az utat, s egy havas ösvényen, lesz előtted egy katapult ami jeget szór magából, rád célozva, kerüld ki a célzásait, és üsd szét. Ettől a katapulttól jobbra, egy szűk ösvény vezet, két nagy erődhöz.

 A hozzád közelebbi erődnél jég harcosok vannak, s az erőd előtt egy katapult. Az erődben meg egy fenyő. Hogyha megölted a jég harcosokat, mandrillok jönnek az ellenséges erődből, a mandrillokat pusztísd el, majd a másik erődöt is, a katapult jóvoltából. Ha mindenkit kivégeztél, indulj előre, s ismételten kövesd az utat. Hamarosan egy nyitott arénába érsz, ismét láthatsz katapultot és egy nagyobb tornyot. Bejön egy kisebb videó, és a tornyból az áram eltalál, ekkor Spyro felismeri az áram erejét. a toronyból harcosok jönnek ki, eközben ne menj közel a toronyhoz, amíg le nem romboltad - eközben folyton jönnek a harcosok, szóval úgy siess.

 Miután a tornyot sikeresen leromboltad, menj tovább. Nemsokára egy nagyobb arénába kerülsz, előtted nagy erőd, és megtámadnak harcosok, s azután egy nagy csomaggal - szószerint értsd - mandrillok támadnak rád. Öld meg mind, majd menj tovább, lesz egy mandrill amelyik elkezd előled menekülni, kövesd őt, becsal egy  hídra, ami lezárul, és megtámadnak mandrillok, mikor megölted őket, a kapuk megnyitódnak, és pár nagyobb vezérrel kell leszámolnod.

A következő arénában lesz egy üreg a falban ami egy hosszú alagútba vezet. Itt futnod kell, mivel a jégcsapok feléd esnek. Az alagút nyílása nehéz arénákhoz vezet téged, sok erős ellenség támad rád, mandrillok, és többekközött olyan harcosok akik, nagy halott teremtményen lovagolnak, valamint utánuk, egy arénában 3 erős harcos (akiknek mellesleg 2 életük van), és egy tornyon olyan bombázók, ami segítségével megismerkedtél az árammal.

 Ebben az arénában lesz egy alagút ami egy nyitottabb arénához vezet, a mandrillok most jég erővel körülzárnak egy szűk helyre, eközben bedobálnak bombákat. ( Emlékszel? Amikor dojoban tanultad a tűz elem használatát, voltál ilyen szituációban!). Egy nagy vezér mandrill legyőzésével oldódik fel a jég varázs.

A következő arénákban sok spirituális kristály van, valamint minden erősben, arénában mandrillok. hamarosan elérsz egy hídhoz, melynek darabai leesnek a mélységbe, ajánlom, hogy állj rá egy pillanatra a hídra majd ugorj vissza, s ekkor már láthatod az utat rendesen. Ezután a legnagyobb arénában találod magad, ami mellesleg nagyon hosszú is, sok mandrill és utánpótlása érkezik. Ezeket sokáig tart legyőzni. Sikeres legyőzésük után, elkezdődik egy videó, ahol egy új arénába kerülsz. Itt megtámadnak a mandrillok, és lesz egy út, ami tele lesz spirituális kristályokkal, ez vezet a fő ellenséghez.

Ice King - Jég Király

A jég királynak 3 élete van. Amikor támad felveszi pajzs alakját és elsősorban jégcsapokat szór rád, amit futással tudsz elkerülni. Ezután dobbant egyet, s a földből jönnek a jégcsapok ezeket, pusztán át kell ugranod. Ezután a pajzsot leveszi magáról és feléd igyekszik, ilyenkor azt ajánlom a tűz bombákkal harcolj, de közel is mehetsz hozzá, s ott ütheted a testét. A 2. és a 3. szakasznál a jég lehelletet is beveti, attól távolodj el, mert így lecsúszhatsz a szakadékba.

Nem kell félned, ha kifogy a lehellet bárod mert, ha a jégcsapok leszakadnak maradnak utána zöld kristályok. RÉSZLETESEBB LEÍRÁSÉRT KATT.

Dojo Electricity - Az elektromosság elsajátítása

Fuss be a tréning szobába, ezután elindul Volteer. Most az elektromosságot fogod megtanulni. A tűz tréningnél csupán annyiban különbözik, hogy rövidebb, és a feladatokat nem írja felülre, tehát alaposan meg kell nézned amit Volteer mondd, mert a gombok jelei mind benne vannak a szövegében. Az első feladat valószínűleg elsőre nem fog menni, tehát ezt csináld; a próbababákat a négyzet és az L1 segítségével a céltáblákba kell belehúzni, amíg a céltáblák szét nem törnek. Természetesen mint minden tréningnek a düh kitörésével lesz vége.

Tall Plains - Fennsíkok

Ezen a pályán ajánlott elem; elektromosság

A játék egy kisebb szigeten kezdődik, repülj át oda, ahol egy kő bejárat van, lesz ott egy szolga mandrill követned kell őt, de először a kő bejárat mellett vannak kancsók, vázák, köcsögök, ha ezeket szétvered kristályokhoz juthatsz, ezek a tárgyak a játékban, bárhol előkerülhetnek/előfordulhatnak.

Menj át a kő bejáraton, és rögvest megtámadnak mandrillok, ha ezeket legyőzted, lesz egy nagy, üreges fatörzs, ez egy nagyobb arénába vezet, ahol szintén megtámadnak mandrillok, hogyha legyőzted mindegyiket, kivéve a vezért amelyiket nem tudod elérni, akkor egy kőoszlop mellett van egy kő gomb, nyomd le, a földből kinő egy nagy kőoszlop. A kiemelkedett oszlop mögött ismét van egy üreges fetörzs, ezekben kancsók is vannak. Menj végig, de vigyázz a fatörzs végénél egy csapda! Nem szabad rálépni a kőre, mert a fal tüskéket lövel ki magából, csak menj át a másik fatörzsre, itt lesz egy mandrill, ezután a fetörzs végénél tövist lövő ágyú lesz - hasonló mint a Dante's Freezer-nél, csak ez töviseket lövel.

Miután az ágyút elpusztítottad két irányú út van, egy előre, egy balra vezet. Indulj el balra! De vigyázz, mert csapdák vannak, ha ezeken sikeresen átjutottál akkor, itt lesznek mandrillok, és egy kőszerű gomb, amit szintén le kell nyomnod. Miután lenyomtad megtámadnak. Végezz mindegyikükkel, majd menj a másik irányba.

Bejön egy kis videó is, nos ott lesz akit meg kell mentenünk, Kane a láma. Győzzük le a mandrillokat. Ekkor egy kis dialógus (párbeszéd) következik Kane-val. Ezután ismét folytasd előre az utadat. Ismét lesz egy kőszerű gomb, s ott fog állni a mandrill vezér akit nem tudtál legyőzni.

Láthatod, hogy magad előtt lesz 4 kőoszlop, ugrálj rájuk, s arra a fatörzsre ugorj rá, ami két oszlop között van. A fatörzs végénél, lesz egy út ami balra vezet. Ekkor egy új ellenség "gurul" be - hasonlít a tobzoskákra. Ennek az útnak a végénél ismét guruló ellenségek lesznek.

A következőkben lesz egy olyan aréna ami tele leszel ellenséggel, valamint az aréna közepén egy kőképződménnyel, s azon egy billegő fatörzs. Ha megölted az összes mandrillt, akkor az arénában találsz két kőszerű gombot, ha lenyomtad őket, két oszlop nő ki a földből, innen rá tudsz ugrani a fatörzsre. A fatörzs végére kell sétálnod, majd gyorsan előre futni, és átugrani a túloldalra.

A túloldalon levéllel lefedett csapdák vannak, ezeken repülj át, mert ha rálépsz leszakad. Némelyik alatt kristályok vannak. Az ösvény végén, hosszú lengő-híd lesz, s itt megismerkedhetsz egy újabb ellenféllel, ez egy kőszerű élőlény. A hídra érve azonnal mandrillok támadnak meg. Ettől a kisebb szigettől ismét egy nagy lengő-híd hidal át, a másik szigeten kőképződmény ellenségek, és guruló ellenségek támadnak rád. majd tőled jobbra egy szigethez vezető hidat lerombolnak. Oda úgy tudsz átjutni, ha ezen a szigeten (ahol most vagy) a hídhoz közel van egy kőpárkány szerűség, ha arra felmászol áttudsz repülni, ezen mellesleg vannak edények, amiket szét tudsz törni.

Most folytasd utadat a következő lengő-hídon, ez egy 3 szintes szigethez vezet el. Az mindegyik szinten van egy vízimalom amit úgy lehet beindítani, hogy a szinteken 3 kőszerű gomb van, ha ezeket lenyomod ellenségek jönnek elő, és a nagy szélcsnegő mozdul egyet ami lehetővé teszi, hogy a vízimalom elindulhasson, így feltudsz jutni a következő szintekre.

Miután mind a 3 szintet megcsináltad, a 3. szint útján, először kőképződményes ellenségek támadnak meg, s ha legyőzted őket az út ismét járhatóvá válik. A megnyílt járat után, Spyro, Kane megmentésével fedezi fel jég erejét.

Kane elmegy, s a lenti arénában meg kell küzdened a kőszerű teremtményekkel, ha sikerült megölnöd őket, tovább tudsz menni. A vízesés mellett nyílik ki az ajtó. Az ajtó végénél mandrill támadás.

A nagy vezért kell megölnöd, hogy tovább tudj menni. Ha sikerült akkor lesz egy repedt, üreges fatörzs melybe be tudsz sétálni. Ha elindulsz jobbra, lesz egy tüskés rész, amit szét kell törnöd, és ha sikerült sok-sok kristályt találhatsz, ha folytatod balra az utat, egy nagy arénába érsz, ez is több szintes, rengeteg természetes csapda van errefele. Hogyha sikerült az összes mandrillt elpusztítanod, a kőajtó megnyílik és tovább tudsz menni - mivel 2 kőajtó zárult le, ami mellesleg ugyanolyan nehéz eldöntened melyik a helyes, a harc után, a helyes ajtón amikor bemész, előtted egy kőoszlop fog állni.

A következő aréna nagyon nagy, sok mandril őrzi a kőgombokat amik egymás mellett helyezkednek el, egy-egy tövis lövő ágyú mellett. Ha a terepet megtisztítottad, nyomd le a gombokat. Ekkor alattad megnyílik egy ajtó, s abban lesz 4 kőgolyó, ezeket a kőgolyókat az arénában lévő kőgolyó tartókba kell belegörgetni, s akkor megnyílik az út Kane-hez.

A következőkben, lesz egy nagy hajó, s fedélzetén harcolni kell a mandrillok ellen, míg az a fedélzet el nem visz téged az adott helyre. Hogyha sikerült legyőzni a mandrillokat és eljutottál ismét a fennsíkra, kövesd az utat, lesz egy olyan helyszín, ahol megtámad pár guruló ellenség, öld meg őket, majd lesz 2 út, egyik előre vezet, a másik balra, ahol tövisek vannak. Verd szét a töviseket és bejutsz egy olyan arénába ahol egy óriás kalapács leng, menj jobb oldalt miközben a töviseket ott pusztítod, ha biztonságba értél, a bal részen, tövisek állnak ki, s az mögött egy kőszerű gomb. Ezután menj visszafele, s lesz ott egy másik aréna, abban különbözik, hogy pont a gomb felett leng a kalapács, így gyorsan kell cselekedned. Ha sikerült lenyomnod,akkor indulj el balra, lesznek arrafele kőképződményes teremtmények is, s ez kivezet egy nyitott arénába ahol Kane vár, s ott a lengő-híd Cyril felé.

Stone Sentinel - A Kő Őr

Talán a ANB legnevetségesebb ellensége, legyőzése egyszerű. 2 élete van, s a gyengéje a tűz bomba, mivel lassabban mozog több esélyed lesz legyőzni. Egyetlen harci módja az, hogy a feléd csap, de ezt pofon egyszerűen el tudod hárítani. Részletesebb leírásért KATT!

DOJO ICE - A JÉG ELSAJÁTÍTÁSA

Miután bementél a tréning szobába, elindul Cyril is. A jég elem különleges elem, lelassítja, és néha hógolyóba csomagolja az ellenséget. Csak úgy mint Volteer-nél is, nincs már kiírva, hogy mit kell csinálni, hanem Cyril szövegében a gombok jelét ki kell ragadni. Mint mindegyik elemnél itt is a düh kitörésével ér véget a tréning.

Munitions Forge - Hadianyag műhely

Ezen a pályán ajánlatos elem; a jég

Ez mind Cynderé. Ahogy elkezdtük a játékot már megtámadnak bennünket a mandrillok, miután elpusztítottuk őket, a vágányról több érkezik, s ha azokat is elpusztítottad szabad az út, amerről a mandrillok jöttek arra kell menned. Ebben a kis bejáratban érdekes bogarak lesznek, mindig szaporodnak így a "lakjukat" el kell pusztítani.
Ismét mandrillok támadnak rád, pusztísd el őket, s lesz egy ajtó amit szét kell verned, az ajtó mögött egy különös szerzet van, Mole-Yair, a vakond. Megkér téged, hogy a kis vakondokat akik spirituális kristályokhoz vannak láncolva, szabadísd ki őket, természetesen a kis vakondokat mandrillok őrzik.

Ezeket a kis vakondokat egyszerű észrevenned, most egy csomó kisebb aréna van, ebben a bányában, ahol mindenfele mandrill. Tulajdonképpen itt mindegy merre mész, mert mindenhol vannak kis vakondok, és minden út egy helyre vezet. Ha megmentettél egy jelentős mennyiségű kis vakondot ismét Mole-Yairral találkozol. Ezután egy szikla felrobban, s az utad szabad!

Az arénában megtámadnak mandrillok, s a lávákból, érdekes teremtmények kászálódnak ki, amelyek a tűztől nem félnek. Ezek után, a nagy kőfalak után lesz egy nehezebben elpusztítható vezér mandrill. Ezután az út ismét szabaddá válik, s bogarak fogadnak téged. S itt lassabban menj előre, mert egy barlangszerűségben lesz egy skórpió - megjegyzem; a gyengéje a jég bomba, pillanatok alatt elpusztul tőle. Következő aréna, egy kicsit alacsonyabb mint ez, s alul mandrillok és egy skórpió vár rád, a mandrillok amint meglátnak odafutnak hozzád, azonban a skórpiónak kell egy kis távolság míg észrevesz.

Mikor legyőzted őket, térj vissza oda ahol beértél az arénába, előtted oszlopokon fém deszkák forognak körbe-körbe. Ugorj rájuk, mivel nehezék vagy, úgy billeg mint egy mérleg, ha sikeresen végig ugráltál rajtuk beérsz egy ódúszerűségbe, ahol megtámadnak a mandrillok. Öld meg mind, most lesz egy nagyobb aréna, ami közepén egy harang, elindul egy videó, hogy Spyro felismerte Föld erejét. Ezután jönnek a mandrillok. Pusztísd el mind, majd a harang lábainál fák nőtték körbe, s ha felugrasz rájuk, valamelyik fölött találhatsz kristályokat!

Most indulj el a harang mögé, ott is lesznek kristályok, s amint felmentél megjelennek a mandrillok is. Folytasd utadat a folyosón. Egy hatalmas aréna van ott, ahol vágány van. Itt az a célod, hogy az arénában el van rejtva 3 kar. Egy-egy kar, egy-egy tornyon, s egyetlen egy kar, a nagy kapu mellett, ahol egy vezér mandrill áll. A lényeg, hogy ezeket a karokat elmozdísd, egy ütéssel, s elkezdődjön a hajsza.

Ha sikerült az összes kart lehúznod, Spyro és Sparx egy vonatszerűségbe ül, s egy nagyobb vonatot kell bombázni míg, annak a hátulja fel nem robban, eközben dinamitokat domálnak rád, ezeket a dinamitokat ki kell kerülnöd. Amikor a vonat végét elpusztítottad, a vonat vesz téged üldözőbe.

Miután sikeresen megúsztad, egy arénában találod magad, ami egy szakadék mentén van, itt sok a láva "tavacska", s mindenhol skórpiók, repülő ellenségek, és láva teremtmények vannak. Hogyha, ezt a hosszú szakaszt megtisztítottad lesz egy lépcső, ami tele lesz kristályokkal. A lépcső végén, egy vasúti sín van, s azon kocsik mennek. A kocsikat ki kell kerülnöd, miközben a síneken mész, valamint segítségedre vannak a sín melletti tartók, amin mandrillok akadályoznak.

Amikor végigértél, oda kell bemenned, ahol a kocsik jöttek ki, de nincs mitől félned! már nem jön ki vonat, ha bementél! Először itt rovarok fogadnak, majd találkozol Exhumorral, aki Mole-Yair rokona, kéri, hogy a bányából szabadítsd ki a fém dobozokba zár vakondokat. Ha ez sikerült neked, és legyőzted a mandrillokat is, megnyílik a piros ajtó és tovább mehetsz.

Természetesen azonnal mandrillok fogadnak, s amint megölted őket, egy skórpióval kell megküzdened, majd egy repülő ellenséggel. Ezután a szelepekkel teli, szűk úton át kell menned, s lesz egy nagyon nagy aréna. Jobb oldalon láthatod, hogy egy fém katapult téged dombáz. Menj le az arénába, s ezt pusztísd el! Egy piros lávacsíkkal tudod felismerni. Hogyha sikerült szétverned bemutatja videóban is. Ezután a sziklánkon kell ugrálnod, ahol mandrillok vannak. Ezek a sziklák egy csatornába vezetnek, ahol rengeteg rovar van, ez a csatorna egy "kék" arénába vezet. tele lesz skórpiókkal, tehát vigyázz - körülbelül 3-4. Ha elpusztítottad őket, amin lejöttél a gyökérszerű nyúlvány végénél van egy hasadás, repedés a falon. Törd be.

Beérsz egy arénába, ahol egy óriási rovar telep van. Pusztísd el, majd menj a piros ajtóhoz, ez megnyílik, azonnal láva temeremtmények támadnak meg. Innen nyílik a nagy aréna ami egy ellenséghez vezet. Az arénában fel kell jutnod, az aréna legtetejére.

Ebben az arénában lesz egy olyan rész, ahol rengeteg sín, mandrill, kocsi és kis vakond van. A vakondokat mentsd meg, és a mandrillokat pusztísd ki. Ezután menj tovább. Az utolsó emeleten, egy vezér mandrill vár, hogy megküzdhess vele. Ha megölted őt, lesz egy út, s menj be oda.

Steam - Gőzös

Ennek az ellenségnek összesen 4 élete van. Ez egy vonat, az aréna körbe van sínezve. Ahányszor lemegy az élete annyiszor lesz erősebb. Kezdetben, csak körbe-körbe megy, és lávasziklák esnek rád, de ha már 3× lement az élete, akkor már tüzet is lövel kerekéből, valamint a lávasziklák gyorsabban csapódnak be, és maga a vonat is gyorsabban megy. Ajánlom, hogy menj mindig közel hozzá (mikor az élet-bárja piros) és engedd ki a JÉG dühödet.

Megjegyzés; a vonat sokszor megáll feltöltődni, ilyenkor mindig bombázd a jéggel! RÉSZLETESEBB LEÍRÁSÉRT KATT!

Escape from Cynder - Menekülés Cyndertől

Miután a gőzöst legyőzted Cynder üldözőbe vesz. Itt repülnöd kell. ellenségeket kell kikerülni, és gyorsabban repülni, hogy Cynder nehogy elkapjon! Amikor hallod, hogy Cynder mérget akar rád fújni, akkor gördülj arrébb!

Dojo Earth - Föld elem elsajátítása

Ezentúl Terrador megtanítja neked a föld elem helyes használatát. Csakúgy mint Volteernél, Cyrilnél, itt nem írja ki mit kell tenned. De ha Terrador szövegéből kiragadod a lényeget (gomb jeleit) akkor minden egyszerűen fog menni. Talán bökkenő csak az, hogy kicsit ritkábban tudsz földet "okáadni" mert fel kell töltődnöd, de nagyon hatásos. Mint minden tréningnek, ennek is a düh kiengedése lesz a vége, ez a düh rendkivül látványos.

Concurrent Skies - Vetélytársak

Ezen a pályán jánlott elem; FÖLD

Cynder bizarr kastélyának a környéke. A játék egyszerű. Főleg, hogy egyetlen egy ösvény vezet Cynderhez. Itt mindenhol kristályok vannak, s esik az eső is. De lássunk hozzá a pályához. A játékban fontos a kristályok összeszedése, mivel néhány perc, s Cyndernél lehetünk.  Az itteni ellenségek rendkivül gyengék a földre.

Kövesd az ösvényt, látni fogsz egy mandrillt aki elmenekül kövesd, ő a kaput áttörve elmenekül előled, miközben apró szolga mandrillok támadnak rád, miután legyőzted őket, az összetört kapun menj be. Lesznek ott érdekes ellenségek, ezek elszippantják a lehellet bárodat, s ellened használják fel. ha őket is kivégezted, az arénában lévő kaput törd szét. A következő arénában mandrill támadás. Öld meg az összeset, eközben folyamatosan érkeznek, ugrálnak, valamint dobják be az arénába. ha minddel végeztél szintén tovább mehetsz.

A kapu megnyitódik, s belülről mandrillok támadnak meg, ebben a kis épületben lézer kerítések lesznek amelyek váltakoznak, s csak úgy tudsz rajtuk támenni ha megvárod, míg a másik eltűnik.

Ezután lesz egy zárt aréna, ahol lesz pár mandrill, miután végeztél velük, ebben az épületben menj tovább, s lesznek kisebb helyiségek, ahol a kapuk mögül mandrillok rohannak elő, ha velük végeztél, a helyiségben megemelkedik egy oszlop, s tovább tudsz menni. Ezután a helyiség után még van 2. A 3.-ban lézergolyók vannak, amik fényt árasztva keresnek téged, s ha a fénysugárba lépsz észrevennek, és megtámadnak. Nos, ha végeztél a mandrillokkal és a lézergolyóval, előtted 3 oszlop fog kiemelkedni, ami segítségével tovább tudsz menni.

Menj ki az arénába, öld meg a néhány elszórt mandrillt, fogsz találkozni kristályos teremtményekkel (hasonló ami a Tall Plains-ban volt, csak kristályban), ezeket öld meg. Lesz egy kapu, odáig juss el, s közben öld meg a mandrillokat is. Mikor a kapu megnyílik, ismét mandrillok támadnak rád.

Amikor szabaddá válik az út, s kifele indulsz, bejön egy kis videó, amelyben Cynder megtámadja Sparxot.

Kövesd az ösvényt, eközben mandrillok, s kristályos teremtmények támadnak meg. Lesz egy épület/torony ahol lesz egy lift, állj annak a közepére, s elindul felfele. Eközben mandrillok ugrálnak rá a liftre.

Amikor a lift felvitt lesznek a közelben lézergolyók. Ezek többször újraélednek, de legyőzhetőek. Nos, ha legyőzted őket, csak akkor emelkedik ki az aréna közepéből 2 oszlop ami egy sötét folyosóba vezet, ahol van néhány mandrill. Ez a folyosó a torony tetejére nyílik, s ott kell ugrálni a tornyokon. Az utolsó előtti tornyon, a vezér mandrill az utolsó toronyról lezárja az arénát, ekkor kisebb szolgák ugrálnak be, és dinamitokat is dobál. Ha a kis mandrillok elpusztítottad az aréna nyitottá válik, és a vezért is elpusztíthatod.

A vezér mandrill után lesz egy nagyon mély torony, oda kell lerepülnöd. Az alján néhány mandrill és lézergolyók. Ha mind megölted a kapu megnyílik, s lesz egy nagyon nagy aréna. Két oldalt lesznek kristály ágyúk, egy vezér mandrill és sok kicsi.

Ezutáni arénában pedig, olyan érzékelők, melynek a fényébe ha belemész elpusztulsz, ez az aréna szintén lezáródik, s mandrillok törnek rád, szerencséd, hogy ezek az érzékelők, a mandrillokat se kímélik. Ha meg vagy, folytasd az utad, de kristály teremtmények megpróbálnak gátolni téged.

Ismét egy nagyobb aréna, ami sűrűbben lesz érzékelőkkel, az aréna lezárul és mandrillok, plussz egy vezér mandrill is. Azt javaslom, hogy az aréna másik végébe menj, ahol a lézerkerítés van, odáig semelyik érzékelő fénye nem ér el, s ott harcolhatsz. Öld meg mind.

A szabaddá vált utat kövesd, s lesz egy óriási kapu, ami egy hosszú lépcsőhöz vezet. Lesz bent szintén két oldalt ágyúk, és egy vezér mandrill. Miután legyőzted ezeket, előjön egy főellenség.

 Electric King - Az elektromosság királya

Kísértetiesen hasonlít a Jég királyára. Sőt, ugyanaz, csak ő az elektromosság ura. Három élete van csupán, s ellene a tűz bomba használ a legjobban. A szokásos erői vannak; akkor támad mikor felveszi a pajzsát, s a kristály darabokat a levegőben feléd irányítja, valamint amikor dobbant egyet, s a földből a kristályokat feléd uszítja.

Miután megölted, a kapu megnyitódik, s egy liften áll egy vezér mandrill, öld meg. Láthatod, hogy a lift széleinél vannak kristályok, amik lefogják ezt a liftet. Ezek feloldódnak, s el kell törnöd, hogy fel tudj menni. A kristályokat csak akkor tudod széttörni, ha az összes mandrillt elpusztítottad, valamint ha a lézer-kötelék elenged. A fölszinten kivül 3 emelet van, s a kapukon jönnek be a mandrillok, minél magasabb emeleten vagy, annál több mandrill támad meg.

Ellenség; CYNDER I. szakasz

Cynderrel most állsz szemben másodjára. Ez kivételesen a legkönnyebb harc, jelenleg csak egyszer kell vele harcolnunk ebben az arénában. A Föld erődet használva a testét kell bombázni. Karmaival, szárnyaival, farkával és szájával kap feléd. Ha elfogyott a lehelleted akkor a levegőben támadd a testét, ne a földön, mert ott nagyon sebezhető vagy.

Convexity

Convexity egy nagyon üres világ, mindenféle különleges lénnyel. Cynder szándéka, hogy itt a Sötét Mester életre keltse. Spyroval, a kődarabokra ugrálva kell eljutnod Cynderig. A kődarabok pontosan az utat jelölik, nincs semmi rövidítésre alkalmas út! Eközben rengeteg furcsa élőlénnyel találkozol, ezek nem bántanak. A medúzákra rá is repülhetsz.

Final Battle - A Végső Leszámolás

Ebben az arénában Cynderrel háromszor kell megküzdened. Az első szakaszban karmol, harap, hadonászik, és tüzet hány. A Föld elemeddel bombázd, de ha elfogyott akkor a testét, és a levegőben! A földön simán megölhet téged. Hogyha leszámoltál vele, jön a második szakasz, felszáll a levegőbe, s tüzet okád, miközben az arénát körül szállja, ilyenkor az aréna belső szélén fussál, mert idáig a tűz nem ér el. Egy idő után leszáll, s ismét megküzdhetsz vele. A harmadik szakaszban a négyzettel a dühöddel harcolhatsz, s amikor Cynder ereje elmúlt akkor engedd ki a dühödet (R2) és pusztísd el! HA NEM MEGY VALAMI ITT A HARCRÓL TÖBB INFÓT MEG TUDDHATSZ!

Ha mind meg vagy, gratulálok, mert sikerült a játékot végig vinned!

 
PlayStation

 A következő linkeken éred el a végigjátszásokat. Az oldalon a "Spyro, the dragon", "Spyro - Ripto's Rage/Gateway the Glimmer", a "The new beginning" illetve a "Dawn of the dragon" részekhez részletes leírás tartozik. A többi játékról csak végigjátszási videók készültek. Jó böngészést!

Play Station 1 (Insomniac games triológia)
- Spyro the dragon
- Spyro - Ripto's Rage vagy Gateway to glimmer
- Spyro - The year of the dragon

Play Station 2
- Spyro - Enter the dragonfly
- Spyro - A hero's tail
- The Legend Of Spyro - The new beginning
- The Legend Of Spyro - The Eternal Night
- The Legend Of Spyro - Dawn of the dragon

 
Online játékok

 Miután kijött a Dawn of the dragon, a játék honlapja a Spyro's Lair megszűnt. Mivel egész jó online játékok voltak, logikaitól az ügyességiig, ezért megpróbáltam megkeresni a honlapon szereplő játékokat. A legjobbakat hál'istennek sikerült megtalálnom. :) Részletes leírást, játékmenetet itt olvashattok: Online Spyro

- Fireball Alley - ügyességi
- Path of fire - memória
- Cavern escape - ügyességi
- Wing of Fury - ügyességi, kaland (legjobb:))

megjegyzés: némelyiknél kell várni, hogy a hirdetés lejárjon

 
Partnerek

 Igényes, hasonló témákat felölelő oldalak, akikhez érdemes benézni. Jelentkezhetsz chatben, illetve vendégkönyvben egyaránt.

      

 
Kapcsolat felvétel

 Itt bármikor felveheted velem a kapcsolatot, ha felmerül kérdés a játékkal kapcsolatban. De ha valami zavar az oldallal kapcsolatban, mondjuk túl kicsi betűtípus, vagy kevésnek tartod a tartalmat, esetleg hibásnak, akkor szóljál. Viszont nem biztos, hogy azonnal reagálni fogok. Előre is köszönöm a megértést!

szerkesztő: darkCynder
nyitás: 2009. január - újranyitás: 2014. december

 

 

 

 

 
Érdekel a Skylanders?
The legend of Spyro trilógia után Skylanders.
Foglalkozzon az oldal a Skylanders-szel?

Igen. (8 / 24%)
Nem. (26 / 76%)

Szavazatok száma: 34

Létrehozás időpontja:
2014-12-30 16:23:48

Szavazás lezárva:
2017-11-19 18:28:28


Lezárt szavazások
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!